Dowiedz się jak reklamować produkty
Reklamacje

Zgłoszenie reklamacyjne - w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji mają Państwo dwie możliwości: wysłania wadliwego towaru na adres firmy PRIME MARINE sp. z o.o. - 05-126 Wólka Radzymińska, ul. Szkolna 11 (czas realizacji reklamacji przedłuży się o okres przesyłki) lub na adres autoryzowanego punktu serwisowego producenta / importera (w opisie produktów jest opisane pod okresem gwarancji czy producent/importer posiada swoje serwisy czy odsyłamy produkt do naszej siedziby).

W przypadku odsyłania do naszej siedziby  bardzo prosimy o wypełnienie  formularza reklamacyjnego. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki.

Pliki do pobrania

Informacje o cookie

Na stronie primemarine.com.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.